10 مزيت برتر داشتن يك وب سايت
10 مزيت برتر داشتن يك وب سايت
امروزه داشتن يك وب سايت شركت به همان اندازه داشتن فروشگاه ، دفتر يا شماره تلفن بسيار مهم است. تحقيقات نشان داده است كه 6/10 مشتري انتظار دارند ماركها درباره تجارت خود محتواي آنلاين داشته باشند. چرا ديگر منتظر مي مانيد كه مشتريان به دنبال شما باشند! اگر شما صاحب يا شغلي هستيد كه آن قدم را وارد دنياي آنلاين نگذاشته است ، در اينجا 10 دليل وجود دارد كه باعث مي شود تعجب كنيد كه چرا زودتر اين كار را نكرده ايد
شماره 1
حضور آنلاين
داشتن وب سايت به اين معني است كه مشتريان هميشه قادر به يافتن شما هستند - در هر زمان و هر مكان. حتي در خارج از ساعات كاري ، وب سايت شما همچنان به يافتن و امنيت مشتريان جديد ادامه مي دهد. اين امكان را براي كاربر فراهم مي كند زيرا آنها مي توانند به راحتي به خانه خود دسترسي پيدا كنند و فشار بيشتري براي خريد ندارند. بعلاوه ، به دليل اينكه امروزه اكثر شركت ها وب سايت خود را دارند ، هر فرصتي وجود دارد كه بتوانيد با ماندن آفلاين ، مشتريان را نسبت به رقباي خود گم كنيد.
شماره 2
تبادل اطلاعات
با ساده ترين وب سايت ، يك وب سايت راهي سريع و آسان براي برقراري ارتباط بين خريداران و فروشندگان فراهم مي كند. مي توانيد ساعت هاي شروع ، اطلاعات تماس ، نمايش تصاوير از محل يا محصولات خود را ليست كرده و از فرم هاي تماس براي تسهيل پرس و جو از مشتريان بالقوه يا بازخورد از افراد موجود استفاده كنيد. شما حتي مي توانيد فيلم هاي تبليغاتي را بارگذاري كنيد تا واقعاً مشتريان خود را درگير خود كرده و تجارت خود را به روشي موثر و با هزينه به فروش برسانيد. اين همچنين روش خوبي براي تبليغ كانال هاي رسانه هاي اجتماعي و ايجاد جامعه در كنار مشتريان است
شماره 3
اعتبار
در دنياي مدرن امروز ، انتظار مي رود هر شركت معتبري بتواند نوعي حضور آنلاين داشته باشد. مشتريان بالقوه احتمالاً نسبت به هر مشاغلي كه شماره تلفن يا آدرس فيزيكي نداشته باشند ، بي اعتماد هستند و به دليل نداشتن وب سايت و آدرس ايميل مي توان همين حرف را زد. اينها ابزارهاي مفيدي براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات مهم در مورد شغل شما با مشتريان و پاسخ دادن به آنچه كه و چرا ممكن است داشته باشند هستند. علاوه بر اين ، داشتن يك وب سايت با كيفيت خوب و با كاربرد آسان باعث مي شود تا مشتريان از خدمات شما راحت باشند ، زيرا فرض مي كنند مي توانند در همه زمينه هاي تجارت شما انتظار مثبت يكسان داشته باشند.
شماره 4
اين هزينه را كاهش مي دهد
همچنين به سادگي نمايش اطلاعات ، مي توانيد از وب سايت خود براي فروش كالاها و خدمات به طور مستقيم به مصرف كنندگان استفاده كنيد ، در بعضي موارد نياز به استفاده از فروشگاه هاي "آجر و ملات" را كه شامل هزينه هاي كلان عملياتي (دستمزد كارمندان ، اجاره ، خدمات) مي شود ، برطرف مي كنيد. فقط چند مورد را ذكر كنم) از بين بردن اين سربارها به شما اين امكان را مي دهد كه قيمت هاي خود را پايين بياوريد ، و اين باعث مي شود كه تجارت شما از رقابت واقعي برخوردار باشد. همچنين مي تواند در داخل شغل شما مورد استفاده قرار گيرد. آيا شما هيچ خبري داريد كه مي خواهيد با همكاران خود به اشتراك بگذاريد يا اطلاعات مهمي را كه توسط مديريت قابل دسترسي است داشته باشيد؟ داشتن يك وب سايت داخلي مي تواند زمان زيادي را براي شما صرفه جويي كند زيرا هر آنچه شما نياز داريد يك مكان است و در هر زمان قابل دسترسي است.
شماره 5
گسترش بازار
از آنجايي كه سايت شما براي همه افراد در سراسر جهان قابل دسترسي است ، هرگز توانايي عبور از موانع جغرافيايي آسان تر نبوده است. هر كسي ، از هر كشوري ، مي تواند شركت شما را پيدا كند و به همين ترتيب ، اكنون يك مشتري بالقوه است.
شماره 6
بينش مصرف كننده
ابزارهاي تحليلي به شما امكان مي دهد مشتري معمولي خود را تشخيص دهيد ، شما را چگونه پيدا كرده است ، چه چيزي را دوست دارند و تجارت خود را براي حداكثر خريدها از طريق سايت خود تطبيق داده ايد. طيف متنوعي از داده هاي موجود همچنين مي تواند به شما در درك بهتر تأثير كانال هاي رسانه هاي اجتماعي بر برند شما كمك كند و حتي مي تواند فرصتهايي را براي تغيير جنبه هاي آفلاين شغل خود از قبيل زمان افتتاح شعبه ، تبليغات و دامنه محصولات برجسته كند.
شماره 7
تبليغات
ابزاري مانند Google AdWords يا تبليغات در فيس بوك به شما اين امكان را مي دهد كه با دقت و قابليت اطمينان بسيار بيشتري نسبت به روشهاي سنتي تبليغات آفلاين به مشتريان برسيد. سئو و تبليغات آنلاين راهي عالي براي كمك به ايجاد آگاهي هستند ، اگر به درستي انجام شود ، مراجعه به وب سايت شما مي تواند افزايش را نشان دهد. اولين شركتي باشيد كه مشتري جديد بالقوه هنگام جستجو براي يك محصول يا خدمات خاص به صورت آنلاين مي بيند و از صفحه تماس وب سايت يا ويژگي هاي تجارت الكترونيكي خود استفاده مي كند تا خريد يك محصول يا يافتن يك خرده فروشي را از گذشته راحت تر كند.
شماره 8
رقباي آنلاين
اگر وب سايتي نداريد به احتمال زياد رقيب شما انجام خواهد داد ، اين بدان معني است كه شما در بدست آوردن مشتريان جديد دلسرد هستيد و مي توانيد در صدر ذهن آنها باشيد. اين بسيار مهم است كه هيچ فرصتي از دست نرود و توسط اين رقابت بدست آيد.
شماره 9
خدمات مشتري آنلاين
وب سايتها راهي آسانتر براي مديريت خدمات به مشتري ارائه مي دهند. با ارائه پاسخ به سؤالات متداول در بخش FAQ (سؤالات متداول) ، مي توانيد هزينه خدمات مشتري را كاهش داده و در زمان و هزينه خود صرفه جويي كنيد ، همچنين اطلاعات بسيار بيشتري را در اختيار شما قرار مي دهد. اين همچنين بدان معني است كه مشتريان مي توانند بلافاصله پاسخي را دريافت كنند و در زمان صرفه جويي مي كنند ، اين به تقويت روابط مثبت مشتري در دراز مدت كمك مي كند. اين مي تواند براي شما فايده اي داشته باشد ، همه بازخورد هاي مثبت را مي توان در يك توصيف ارسال كرد ، مشتريان شما خوشحال هستند كه چرا آن را نشان نمي دهد؟
شماره 10
فرصت رشد
به طور كلي وب سايت ها روشهاي خوبي براي فراهم كردن مكاني هستند كه بتوان به آنها سرمايه گذاران بالقوه مراجعه كرد. اين نشان مي دهد كه شركت شما در مورد چيست ، چه چيزي به دست آورده و در آينده مي تواند به چه چيزي برسد.
برچسب: طراحي سايت در تبريز،
ادامه مطلب