14 نكته اساسي در سال 2019 براي بهبود طراحي وب شما
نحوه بهبود وب سايت منبرنامه اي داشته باشيدتصاوير جوراب دار و اصطلاحات مبهم را حذف كنيدسهم اجتماعي را وارد كنيد و دكمه ها را دنبال كنيدتماسها را به عمل پياده سازي كنيداز تصاوير صحيح و مناسب براي مخاطبان خود استفاده كنيديك ناوبري ايجاد كنيد كه كاربران را از طريق سايت شما راهنمايي كندبگذاريد بازديد كنندگان شما در صفحه اصلي شما حركت كننداز فضاي سفيد نترسيددوستانه همراه باشيدروي سئو تمركز كنيدهرگز آزمايش را متوقف نكنيد404s را پيدا كنيد و تعمير كنيدارائه هاي منحصر به فرد ايجاد كنيدبراي شخصيت خود محتوا ايجاد كنيدآيا طي 5 ثانيه از زمان فرود در وب سايت خود ، آيا بازديد كنندگان مي توانند شركت شما را مشخص كنند؟ آيا كاربران مي توانند در صورت نياز به راحتي به وبلاگ حركت كنند؟ آيا طرح قيمت گذاري شما به راحتي قابل فهم است؟ آيا نرخ جستن بسيار بالايي داريد؟
اگر در حال يافتن پاسخ خود به اين سؤالات "نه" هستيد ، ممكن است وقت آن باشد كه به نحوه طراحي و بهينه سازي وب سايت خود نگاهي سخت بيندازيد .
يك وب سايت به راحتي نمي تواند با تعجب در جنبه هاي محدود (مانند طراحي فقط يا محتوا) موفق شود. بايد طرحي داشته باشد كه به تجربه كاربر ، وب سايت و عملكرد كاربر وب سايت شما وارد شود و محتواي شما را كاملاً تكميل كند.
وب سايت شما همچنين بايد به طور واضح با مخاطبان ارتباط برقرار كند كه چه كاري انجام مي دهيد ، چرا اين كار را مي كنيد و براي چه كساني اين كار را انجام مي دهيد. آسان است كه به عنوان يك مشاغل عالي دست و پنجه نرم كنيد ، و فراموش مي كنيد مطمئن شويد كه ما نگراني هاي اصلي مخاطبان شما را در وهله اول و بيشتر مطرح مي كنيم.
بنابراين ، براي شروع بهبود طراحي وب خود ، چه چيزي را بايد بدانيد؟
براي پاسخ به اين سوال ، در اينجا 14 نكته وب سايت براي اطمينان از اينكه شما در مسير صحيح در طراحي مجدد خود قرار داريد و به شما اطمينان مي دهيد كه بازديد كنندگان را برنمي گردانيد ، هستيم .
14 نكته براي بهبود طراحي وب شما
1. برنامه اي داشته باشيدفقط طراحي وب سايت خود را شروع نكنيد. براي اطمينان از اينكه وب سايت شما به طور موثري نياز بازديد كنندگان شما را برآورده مي كند ، بايد از اولين باري كه به وب سايت شما مراجعه مي كنند تا لحظه تبديل شدن به مشتري ، سفر خريدار خود را مشخص كنيد .
آنها چه صفحاتي را مشاهده مي كنند ، چه مطالبي را مي خوانند و چه برنامه هايي را براي تبديل آنها ارائه مي دهند؟ دانستن اين امر به شما در طراحي سايتي كمك مي كند كه به پرورش قيف فروش كمك كند .
شما مي خواهيد وب سايت خود را براي مرحله بعدي طراحي كنيد ، نه مرحله نهايي. همه چيز در مورد پاسخ دادن به سؤالات مناسب به ترتيب صحيح است. اين ممكن است جايي باشد كه زمينه بازي شود. آنچه را كه قبلاً در مورد مشتريان فعلي خود مي دانيد (يا حتي با آنها مصاحبه كنيد) بگيريد و تحقيق كنيد كه چگونه آنها از يك بازديد كننده به مشتري رفتند. سپس از اين داده ها براي ترسيم استراتژي خود استفاده كنيد .
2. موارد زير را از وب سايت خود حذف كنيدعناصر خاصي در وب سايت شما مي توانند از ارزش و پيامي كه مي خواهيد منتقل كنيد ، كم كنند . انيميشن هاي پيچيده ، محتوايي كه خيلي طولاني است ، تصاوير وب سايت هاي پراكنده فقط چند فاكتور در اين ليست هستند.
با مخاطبي كه تنها 8 ثانيه از آن توجه داشته باشد ، بايد اولين تصور را ايجاد كنيد كه به راحتي نكات اصلي را از آن خود كند. اين بايد با بخش هاي كوتاه و پرقدرت از مطالب و عكس ها / آيكن هاي قابل اجرا انجام شود كه توسط سرصفحه هاي روشن و مختصر تقسيم مي شوند.
اگر اين موارد را به درستي به دست آورده ايد ، آنرا مرور كنيد و مطمئن شويد كه شامل ژارگون يا اصطلاحات مبهم نيست . اين فقط براي گلايه از مطالب شما و سردرگمي كاربران است.
برخي از كلمات براي جلوگيري از شامل نسل هاي بعدي ، انعطاف پذير ، مقاوم ، مقياس پذير ، آسان براي استفاده ، برش ، لگد كشي ، بهترين نژاد ، ماموريت مهم ، نوآورانه ... اينها كلماتي هستند كه صدها نفر از آنها استفاده مي كنند ، نه هزاران نفر شركت ها هستند و محتواي شما را جذاب تر نمي كنند.
3. دكمه هاي اشتراك گذاري اجتماعي را درج كنيد و دنبال كنيدتوليد محتواي عالي و پيشنهادات فقط درصورتي پيش مي رود كه به كاربران خود فرصتي براي اشتراك گذاري آنچه در اختيار شما قرار مي دهد نيست.
اگر وب سايت شما در حال حاضر فاقد دكمه هاي اشتراك اجتماعي است ، مي توانيد بسياري از ترافيك رسانه هاي اجتماعي را كه از طرف افرادي كه وبلاگ شما را مي خوانند ايجاد شود ، از دست ندهيد!
اگر اين براي شما جديد به نظر مي رسد ، دكمه هاي اشتراك گذاري اجتماعي دكمه هاي كوچكي هستند كه در قسمت بالا يا پايين پست هاي وبلاگ قرار دارند. آنها حاوي نمادهاي وب سايت هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي هستند و به شما امكان مي دهند صفحه مورد نظر خود را مستقيماً در كانال رسانه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.
اين دكمه ها به عنوان ابزاري بدون فشار عمل مي كنند و به اشتراك گذاري اجتماعي از personas خريدار شما را تشويق مي كند.
اگر به دنبال برخي از ابزارها هستيد تا بتوانيد در اين زمينه حضور پيدا كنيد ، دو ابزار رايگان به اشتراك گذاري اجتماعي SumoMe و Shareaholic را بررسي كنيد .
4. اجراي تماسها به عملوقتي بازديد كنندگان شما در سايت شما قرار مي گيرند ، آيا آنها مي دانند كه بعد از اين چه كاري انجام دهند؟ آنها نمي دانند اگر به نوعي جهت را ارائه ندهيد ، چه صفحاتي را براي مشاهده يا اقداماتي انجام دهند.
دكمه هاي تماس به عمل يكي از عناصر بسياري است كه نشان مي دهد مرحله بعدي كاربر بايد در صفحه انجام شود. در حالي كه بسياري از ما اين را مي دانيم ، ناتواني در استفاده دقيق از آنها براي راهنمايي كاربران از طريق وب سايت شما بسيار ساده است.
به راحتي مي توانيد وب سايت خود را با حداكثر فراخواني (BOFU) به عمل آورنده هرزنامه اسپم كنيد ، حتي بدون اينكه به طور صحيح كاربران خود را با ساير تماس هاي انجام شده كه بالاتر از وسط قيف هستند تغذيه كنيد .
براي تشخيص اينكه شما در اين مورد مقصر هستيد يا نه ، خواندن را از طريق صفحات در وب سايت خود شروع كنيد. آيا در اكثر صفحات ، حتي مقالات وبلاگ ، فقط يك تماس براي اقدام براي نمايشي / آزمايشي / مشاوره پيدا مي كنيد؟ سپس نوبت به روزرساني رسيده است.
وقت خود را براي اضافه كردن اقدامات فراخوانده شده كه به آنها مواد مي دهد براي آموزش خود و كمك به حل نقاط درد آنها كمك كنيد . هنگامي كه شركت شما را به عنوان يكي از مؤلفه هايي كه از اين موارد تأمين مي شود ، شناسايي كردند ، احساس راحتي بيشتري مي كنند تا در مورد خدمات شما تحقيق كنند تا ببينند آيا مي توانيد شخصاً اين راه حل ها را به واقعيت تبديل كنيد.
برخي از مثال هاي تماس با ما براي اطلاعات بيشتر اينجا را كليك كنيد ، نمونه GamePlan ما را بارگيري كنيد ، براي يك وبينار ثبت نام كنيد ، فيلم را تماشا كنيد ، كليه خدمات بازاريابي ورودي را مشاهده كنيد و قيمت گذاري را مشاهده كنيد. براي اطلاعات بيشتر ، اين پيشنهاد را بررسي كنيد تا با استفاده از فراخوان به اقدامات صحيح براي توليد حتي بيشتر منجر شود.
5- از تصاوير مناسب استفاده كنيدهر تصويري متناسب با نوع پيغامي كه مي خواهيد مخاطبان خود را نشان دهيد متناسب نيست.
خوشبختانه ، شما انتخاب زيادي داريد ( حتي برخي از آنها رايگان ). اما هنوز هم علت اين مسئله باعث شده است كه بسياري از ما تصميم بگيريم وب سايت خود را با عكسهاي بسيار جادوگري آلوده كنيم.
فقط به دليل اينكه يك وب سايت سهام داراي تصوير است ، به معناي واقعي بودن نيست و اعتماد به نفس شما را جلب مي كند. در حالت ايده آل ، شما مي خواهيد از عكسهايي استفاده كنيد كه تصاويري از افراد واقعي را نشان مي دهد كه در شركت شما و خود دفتر كار مي كنند.
اگر عكس هاي واقعي گزينه اي نيستند ، تكنيكي وجود دارد كه مي توانيد براي انتخاب نوع مناسب عكس سهام از آنها استفاده كنيد . اين امر به واقع گرايي بيشتر به برند شما كمك مي كند و اطمينان حاصل مي كند كه تصاوير مطابق با شما چه كساني هستند و محتواي شما توضيح مي دهند.
6-فروش ديجيتال و بازاريابي جهان 2020. پيمايشهنگام طراحي وب سايت خود ، ناوبري كليدي است ، در اصل نقشه اي است كه مكانهاي اصلي كاربران را مي توان از آنها بازديد كرد.
هيچ چيز بدتر از سايتي با يك رابط ناوبري سازماندهي نشده يا گيج كننده نيست. هنگام بهبود ناوبري وب سايت خود ، مهم است كه بازديد كنندگان شما به راحتي بتوانند آنچه را كه مي خواستند پيدا كنند.
برخي از ويژگي هاي يك نوار لاغر شامل محتواي ساده ، سلسله مراتب ناوبري و طراحي پاسخگو است ، بنابراين اين تجربه به صورت چشمگيري در موبايل تغيير نمي كند.
اگر كاربران نتوانند آنچه را كه مي خواستند پيدا كنند ، هيچ دليلي براي ماندن در سايت شما ندارند. در عوض ، آنها مطمئناً گزاف گويي خواهند كرد و رقبايي را پيدا مي كنند كه تجربه كاربري بهتري را ارائه مي دهد.
طراحي فروشگاه انترنتي در تبريز
7. اجازه دهيد بازديد كنندگان شما در صفحه اصلي شما حركت كنندبالاي تاش قديمي است . از طراحي صفحه اصلي كمي طولاني احتياط كنيد. شامل 3-5 بخش كه به هدايت كاربران جديد و عود كننده در مناطق مناسب سايت شما كمك مي كند ، مي تواند به ايجاد يك تجربه يكپارچه كمك كند.
اما اين بخش ها بايد چه باشند؟
اين ليست مي تواند براي هميشه ادامه يابد ، اما ليست سريع برخي از عناصر مهم تر شامل موارد زير است:
گزاره ارزشمعرفي ويدئوخدمات اجماليمشخصات محصولدربارهي ماتوصيفاتمطالعات موردي / داستانهاي موفقيتمنابعاگر مي خواهيد ليست گسترده تري داشته باشيد ، اين اينفوگرافيك جذاب يا يكي از مقالات وبلاگ Ramona Sukhraj را كشف كنيد كه ساير عناصر مهم صفحه اصلي را كه در اينجا ذكر نشده است ، نشان مي دهد.
8. از فضاي سفيد نترسيدWhitespace يك عنصر اصلي طراحي است كه به شما در تجزيه صفحه و افزايش خوانايي كمك مي كند.
فضاي سفيد كه به آن فضاي منفي نيز گفته مي شود ، به نواحي اطراف عناصر موجود در صفحه خالي و فاقد محتوا يا موارد تصويري اطلاق مي شود.
اگرچه ممكن است فضاي اضافي اضافي به نظر برسد ، اما در واقع مسئول خوانايي و اولويت بندي محتوا است. همچنين نقش مهمي در فرآيند طراحي و تعيين موقعيت عناصر طراحي وب سايت دارد.
اگر از برخي از صفحات فاقد فضاي سفيد اطلاع داريد ، صفحه و عناصر نوار يا محتواي لازم را براي اين صفحه مرور نكنيد. سپس ، اطمينان حاصل كنيد كه اين محتوا به درستي گروه بندي شده است تا كاربران قادر به تشخيص مكان متعلق به صفحه باشند. اگر به اين مثال خوب وب سايت نياز داريد ، اين ستاره ها را بررسي كنيد تا به شما در پيشرفت هاي خود كمك كنند .
9. بهينه سازي موبايلدر مورد بهينه سازي سايت خود براي موبايل فراموش نكنيد . اگر قبلاً نمي دانيد ، 80٪ از كاربران اينترنت داراي تلفن هوشمند هستند و "گوگل مي گويد 61٪ از كاربران بعيد به بازگشت به سايتي هستند كه دسترسي به آنها مشكل داشته باشد و 40٪ به جاي آن از سايت رقيب بازديد مي كنند."
اگر من تو بودم كمي نگران مي شوم.
لازم است سايت خود را متناسب با نيازها و خواسته هاي بازديد كنندگان خود تنظيم كنيد. ممكن است بخواهيد از خود بپرسيد ، چرا كسي به سايت من از طريق تلفن همراه دسترسي پيدا مي كند؟ آنها به دنبال چه چيزهايي مي گردند؟ آيا تجربه من در حال حاضر به آنها اجازه مي دهد آن كارها را به راحتي انجام دهند؟
اگر وب سايت هاي شما از بهينه سازي موبايل خود عقب مانده اند ، برخي از اين وب سايت هاي جذاب موبايل را بررسي كنيد تا بدانيد كه چگونه آنها تجربه هاي يكپارچه تلفن همراه را براي كاربران خود ايجاد كرده اند.
10. پيدا شويداگر مي خواهيد يك حضور آنلاين قابل توجه ايجاد كنيد ، بايد يك وب سايت ايجاد كنيد كه بتواند پيدا شود.
اين كار با تهيه يك استراتژي سئو شروع مي شود كه شرايط جستجوي شما و مخاطبان خريدار را در نظر مي گيرد. اين اصطلاحات استراتژي بايد شامل ايجاد محتوا متناسب با نياز بازديد كنندگان شما باشد. فيلم ها ، مقالات وبلاگ و كتاب هاي الكترونيكي چند نمونه از مطالبي هستند كه مي توانند اين كار را انجام دهند.
اطمينان حاصل كنيد كه با امكان محتواي بي پايان كه مي توانيد براي آنها رتبه بندي كنيد ، خيلي محاصره نشده ايد. ابتدا كلمات كليدي مناسب را كه مخاطب شما در جستجوي آن است ، مشخص كنيد ، بنابراين شما بازديد كننده هاي زيادي را كه هرگز به محصول شما تبديل نمي شوند ، جذب نمي كنيد ، چه رسد به پيشنهادات شما.
11. هرگز آزمايش را متوقف نكنيدارزيابي مسيرهاي تبديل ، اينكه كاربران تا چه حد پيمايش مي كنند ، و در كجا مي توانند كليك كنند و غيره ، ويژگيهاي مهمي هستند كه مي توانند نشان دهند كه آيا صفحات شما روشي را كه شما در نظر داشتند انجام مي دهند.
اگر كسي هستيد كه تعداد صفحات آن را طي مي كنيد ، احتمال دارد اين مسئله را در بسياري از صفحات ، به خصوص صفحات فرود قديمي مشاهده كنيد. صفحاتي مانند اين ممكن است در واقع عملكرد بسيار خوبي داشته باشند ، اما حاوي اطلاعات قديمي هستند كه مي دانيد مي توانند به روز شوند. برخي ديگر ممكن است فقط به برخي از به روزرساني هاي تغيير اندازه يا تغيير طراحي نياز داشته باشند. تغييرات ساده مانند رنگ دكمه ، هدر ، يا اضافه كردن چند جمله در نسخه شما مي تواند تفاوت هاي باورنكردني در عملكرد صفحه ايجاد كند.
اما به جاي اينكه آنها را تغيير دهيد و راه خود را تنظيم كنيد ، به خصوص اگر نمي دانيد چه چيزي را تغيير دهيد ، مي توانيد از ابزارهايي براي ايجاد تست هاي A / B براي آنها ، آزمايش هاي چند متغيره يا حتي نقشه هاي گرمائي استفاده كنيد تا ببينيد چه چيزي كاربران در حال انجام هستند هر آزمايشي مي تواند انواع مختلفي از داده ها را نشان دهد كه نشان مي دهد چرا كاربران از طرق خاصي با صفحات در تعامل هستند.
12. پيوندهاي ناشناخته 404 يا Broken را شناسايي كنيدبسته به اندازه وب سايت شما يا مدت زمان طولاني بودن آن ، ممكن است در اينجا و آنجا چند صفحه يا پيوند داشته باشيد كه كار نمي كنند. مهمتر از همه اينها ، بازديد كنندگان شما حتي به شما اطلاع نمي دهند.
براي ارزيابي اينكه سايت شما داراي صفحات شكسته است ، وقت بگذاريد. ممكن است شما از صفحات فرود كه قبلاً با كارايي بالا منتشر شده اند ، منتشر نشده يا صفحات وب سايت كه به طور نامناسب پيوند دارند ، متعجب شويد.
براي شروع كار مي توانيد براي استفاده از اينجا و اينجا چند ابزار پيدا كنيد .
13. ايجاد پيشنهادهاي جديد يا منحصر به فردتبديل بازديد كنندگان روشي اساسي است كه مي توانيد ارزيابي كنيد چه تعداد كاربر در حال حركت به پايين قيف بازاريابي شما هستند. بسياري از ما مي دانيم كه روشي كه شما به طور معمول بازديد كنندگان را تبديل مي كنيد با ارائه پيشنهادات ، نسخه هاي نمايشي يا مواردي است كه به نظر شما جذاب خواهد رسيد.
اما با وجود منابع زيادي كه در اينترنت وجود دارد ، اكنون مشكل تر از هميشه دشوار است كه بتوانيد سر و صداهاي خود را بشكنيد و افرادي را كه به سمت شما تبديل مي شوند تبديل كنيد.
اين بدان معني است كه از هر زمان ديگر مهم است كه نه تنها به آنچه كه پيشنهادات و منابعي را در منطقه خدمات شما ارائه مي دهيد ، بلكه به آنچه كه نيست نيز توجه كنيد.
شايد شما يك شركت رسانه هاي اجتماعي باشيد كه متوجه مي شويد بسياري از رقباي ديگر در مورد ساختن يك تقويم رسانه هاي اجتماعي كتابهاي الكترونيكي تهيه مي كنند. آيا به جاي ايجاد يك پيشنهاد مشابه ، آيا مي توانيد آن را يك قدم جلوتر برداريد و ابزاري را ايجاد كنيد كه به افراد اجازه دهد اطلاعاتي را وارد كنند كه به توليد برنامه اي كمك مي كند تا با تقويم Google خود همگام شود كمك كند؟
اگر به نظر مي رسد اين كار بسيار پيچيده است ، مي توانيد الگوي هايي را كه در حال حاضر به طور گسترده در دسترس نيستند شناسايي كنيد و به سرعت آن را ايجاد كنيد و آن را تبليغ كنيد.
تصميم شما هرچه باشد مهم است كه اطمينان حاصل كنيد كه چه كاري انجام مي دهيد قدمي بالاتر از رقبا است . كپي كردن پيشنهادات محتوا كه در حال حاضر در آنجا وجود دارد ، فقط شما را در دريا گم مي كند.
14. مطالب خود را براي درخواست براي پرسنل خود به روز كنيدوقتي مشغول نوشتن نسخه اي هستيد كه مي خواهيد بازديد كنندگان وب سايت خود را تحت تأثير قرار دهيد ، بسياري از ما تمايل داريم كه در دام خطرناكي قرار گيريم.
محتوا "ما" و "ما" متمركز است.
"ما درآمد خود را افزايش خواهيم داد .." ، "مزاياي ما شامل ..." فقط نمونه اي از عناوين هستند كه بسياري از صفحات وب را استفاده مي كنند. اگرچه ممكن است شما نمايش راه كسب و كار شما ممكن است به دليل بزرگ كمك شما و محصولات خود را ، آن را نمي خواهيد براي دريافت نقطه در سراسر.
"ما" و "هاي ما" را از بين ببريد و آنها را با "شما" و "your" جايگزين كنيد. مشتريان بالقوه شما از شما مي خواهند كه آنها را با چشم و چشم ملاقات كنيد ، نقاط درد آنها را بفهميد و به طور مستقيم توضيح دهيد كه چگونه مي توان آنها را حل كرد.
بنابراين به جاي هدر مانند "مطالعات موردي ما" ، چيزي مانند "داستان موفقيت آميز شما" را امتحان كنيد. يا به جاي يك صفحه شغلي كه متمركز بر چقدر شركت عالي است ، برخي از مطالب را فيلتر كنيد كه توضيح مي دهد اهميت آينده متقاضيان مهم است و توانايي آنها براي تعريف آينده خود در كار شما است.
اين كليد دستوري ممكن است ناچيز به نظر برسد ، اما به طور ناخودآگاه بر نحوه مشاهده مشتريان از مشاغل شما تأثير م
نحوه بهبود وب سايت منبرنامه اي داشته باشيدتصاوير جوراب دار و اصطلاحات مبهم را حذف كنيدسهم اجتماعي را وارد كنيد و دكمه ها را دنبال كنيدتماسها را به عمل پياده سازي كنيداز تصاوير صحيح و مناسب براي مخاطبان خود استفاده كنيديك ناوبري ايجاد كنيد كه كاربران را از طريق سايت شما راهنمايي كندبگذاريد بازديد كنندگان شما در صفحه اصلي شما حركت كننداز فضاي سفيد نترسيددوستانه همراه باشيدروي سئو تمركز كنيدهرگز آزمايش را متوقف نكنيد404s را پيدا كنيد و تعمير كنيدارائه هاي منحصر به فرد ايجاد كنيدبراي شخصيت خود محتوا ايجاد كنيدآيا طي 5 ثانيه از زمان فرود در وب سايت خود ، آيا بازديد كنندگان مي توانند شركت شما را مشخص كنند؟ آيا كاربران مي توانند در صورت نياز به راحتي به وبلاگ حركت كنند؟ آيا طرح قيمت گذاري شما به راحتي قابل فهم است؟ آيا نرخ جستن بسيار بالايي داريد؟
اگر در حال يافتن پاسخ خود به اين سؤالات "نه" هستيد ، ممكن است وقت آن باشد كه به نحوه طراحي و بهينه سازي وب سايت خود نگاهي سخت بيندازيد .
يك وب سايت به راحتي نمي تواند با تعجب در جنبه هاي محدود (مانند طراحي فقط يا محتوا) موفق شود. بايد طرحي داشته باشد كه به تجربه كاربر ، وب سايت و عملكرد كاربر وب سايت شما وارد شود و محتواي شما را كاملاً تكميل كند.
وب سايت شما همچنين بايد به طور واضح با مخاطبان ارتباط برقرار كند كه چه كاري انجام مي دهيد ، چرا اين كار را مي كنيد و براي چه كساني اين كار را انجام مي دهيد. آسان است كه به عنوان يك مشاغل عالي دست و پنجه نرم كنيد ، و فراموش مي كنيد مطمئن شويد كه ما نگراني هاي اصلي مخاطبان شما را در وهله اول و بيشتر مطرح مي كنيم.
بنابراين ، براي شروع بهبود طراحي وب خود ، چه چيزي را بايد بدانيد؟
براي پاسخ به اين سوال ، در اينجا 14 نكته وب سايت براي اطمينان از اينكه شما در مسير صحيح در طراحي مجدد خود قرار داريد و به شما اطمينان مي دهيد كه بازديد كنندگان را برنمي گردانيد ، هستيم .
14 نكته براي بهبود طراحي وب شما1. برنامه اي داشته باشيدفقط طراحي وب سايت خود را شروع نكنيد. براي اطمينان از اينكه وب سايت شما به طور موثري نياز بازديد كنندگان شما را برآورده مي كند ، بايد از اولين باري كه به وب سايت شما مراجعه مي كنند تا لحظه تبديل شدن به مشتري ، سفر خريدار خود را مشخص كنيد .
آنها چه صفحاتي را مشاهده مي كنند ، چه مطالبي را مي خوانند و چه برنامه هايي را براي تبديل آنها ارائه مي دهند؟ دانستن اين امر به شما در طراحي سايتي كمك مي كند كه به پرورش قيف فروش كمك كند .
شما مي خواهيد وب سايت خود را براي مرحله بعدي طراحي كنيد ، نه مرحله نهايي. همه چيز در مورد پاسخ دادن به سؤالات مناسب به ترتيب صحيح است. اين ممكن است جايي باشد كه زمينه بازي شود. آنچه را كه قبلاً در مورد مشتريان فعلي خود مي دانيد (يا حتي با آنها مصاحبه كنيد) بگيريد و تحقيق كنيد كه چگونه آنها از يك بازديد كننده به مشتري رفتند. سپس از اين داده ها براي ترسيم استراتژي خود استفاده كنيد .
2. موارد زير را از وب سايت خود حذف كنيدعناصر خاصي در وب سايت شما مي توانند از ارزش و پيامي كه مي خواهيد منتقل كنيد ، كم كنند . انيميشن هاي پيچيده ، محتوايي كه خيلي طولاني است ، تصاوير وب سايت هاي پراكنده فقط چند فاكتور در اين ليست هستند.
با مخاطبي كه تنها 8 ثانيه از آن توجه داشته باشد ، بايد اولين تصور را ايجاد كنيد كه به راحتي نكات اصلي را از آن خود كند. اين بايد با بخش هاي كوتاه و پرقدرت از مطالب و عكس ها / آيكن هاي قابل اجرا انجام شود كه توسط سرصفحه هاي روشن و مختصر تقسيم مي شوند.
اگر اين موارد را به درستي به دست آورده ايد ، آنرا مرور كنيد و مطمئن شويد كه شامل ژارگون يا اصطلاحات مبهم نيست . اين فقط براي گلايه از مطالب شما و سردرگمي كاربران است.
برخي از كلمات براي جلوگيري از شامل نسل هاي بعدي ، انعطاف پذير ، مقاوم ، مقياس پذير ، آسان براي استفاده ، برش ، لگد كشي ، بهترين نژاد ، ماموريت مهم ، نوآورانه ... اينها كلماتي هستند كه صدها نفر از آنها استفاده مي كنند ، نه هزاران نفر شركت ها هستند و محتواي شما را جذاب تر نمي كنند.
3. دكمه هاي اشتراك گذاري اجتماعي را درج كنيد و دنبال كنيدتوليد محتواي عالي و پيشنهادات فقط درصورتي پيش مي رود كه به كاربران خود فرصتي براي اشتراك گذاري آنچه در اختيار شما قرار مي دهد نيست.
اگر وب سايت شما در حال حاضر فاقد دكمه هاي اشتراك اجتماعي است ، مي توانيد بسياري از ترافيك رسانه هاي اجتماعي را كه از طرف افرادي كه وبلاگ شما را مي خوانند ايجاد شود ، از دست ندهيد!
اگر اين براي شما جديد به نظر مي رسد ، دكمه هاي اشتراك گذاري اجتماعي دكمه هاي كوچكي هستند كه در قسمت بالا يا پايين پست هاي وبلاگ قرار دارند. آنها حاوي نمادهاي وب سايت هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي هستند و به شما امكان مي دهند صفحه مورد نظر خود را مستقيماً در كانال رسانه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.
اين دكمه ها به عنوان ابزاري بدون فشار عمل مي كنند و به اشتراك گذاري اجتماعي از personas خريدار شما را تشويق مي كند.
اگر به دنبال برخي از ابزارها هستيد تا بتوانيد در اين زمينه حضور پيدا كنيد ، دو ابزار رايگان به اشتراك گذاري اجتماعي SumoMe و Shareaholic را بررسي كنيد .
4. اجراي تماسها به عملوقتي بازديد كنندگان شما در سايت شما قرار مي گيرند ، آيا آنها مي دانند كه بعد از اين چه كاري انجام دهند؟ آنها نمي دانند اگر به نوعي جهت را ارائه ندهيد ، چه صفحاتي را براي مشاهده يا اقداماتي انجام دهند.
دكمه هاي تماس به عمل يكي از عناصر بسياري است كه نشان مي دهد مرحله بعدي كاربر بايد در صفحه انجام شود. در حالي كه بسياري از ما اين را مي دانيم ، ناتواني در استفاده دقيق از آنها براي راهنمايي كاربران از طريق وب سايت شما بسيار ساده است.
به راحتي مي توانيد وب سايت خود را با حداكثر فراخواني (BOFU) به عمل آورنده هرزنامه اسپم كنيد ، حتي بدون اينكه به طور صحيح كاربران خود را با ساير تماس هاي انجام شده كه بالاتر از وسط قيف هستند تغذيه كنيد .
براي تشخيص اينكه شما در اين مورد مقصر هستيد يا نه ، خواندن را از طريق صفحات در وب سايت خود شروع كنيد. آيا در اكثر صفحات ، حتي مقالات وبلاگ ، فقط يك تماس براي اقدام براي نمايشي / آزمايشي / مشاوره پيدا مي كنيد؟ سپس نوبت به روزرساني رسيده است.
وقت خود را براي اضافه كردن اقدامات فراخوانده شده كه به آنها مواد مي دهد براي آموزش خود و كمك به حل نقاط درد آنها كمك كنيد . هنگامي كه شركت شما را به عنوان يكي از مؤلفه هايي كه از اين موارد تأمين مي شود ، شناسايي كردند ، احساس راحتي بيشتري مي كنند تا در مورد خدمات شما تحقيق كنند تا ببينند آيا مي توانيد شخصاً اين راه حل ها را به واقعيت تبديل كنيد.
برخي از مثال هاي تماس با ما براي اطلاعات بيشتر اينجا را كليك كنيد ، نمونه GamePlan ما را بارگيري كنيد ، براي يك وبينار ثبت نام كنيد ، فيلم را تماشا كنيد ، كليه خدمات بازاريابي ورودي را مشاهده كنيد و قيمت گذاري را مشاهده كنيد. براي اطلاعات بيشتر ، اين پيشنهاد را بررسي كنيد تا با استفاده از فراخوان به اقدامات صحيح براي توليد حتي بيشتر منجر شود.
5- از تصاوير مناسب استفاده كنيدهر تصويري متناسب با نوع پيغامي كه مي خواهيد مخاطبان خود را نشان دهيد متناسب نيست.
خوشبختانه ، شما انتخاب زيادي داريد ( حتي برخي از آنها رايگان ). اما هنوز هم علت اين مسئله باعث شده است كه بسياري از ما تصميم بگيريم وب سايت خود را با عكسهاي بسيار جادوگري آلوده كنيم.
فقط به دليل اينكه يك وب سايت سهام داراي تصوير است ، به معناي واقعي بودن نيست و اعتماد به نفس شما را جلب مي كند. در حالت ايده آل ، شما مي خواهيد از عكسهايي استفاده كنيد كه تصاويري از افراد واقعي را نشان مي دهد كه در شركت شما و خود دفتر كار مي كنند.
اگر عكس هاي واقعي گزينه اي نيستند ، تكنيكي وجود دارد كه مي توانيد براي انتخاب نوع مناسب عكس سهام از آنها استفاده كنيد . اين امر به واقع گرايي بيشتر به برند شما كمك مي كند و اطمينان حاصل مي كند كه تصاوير مطابق با شما چه كساني هستند و محتواي شما توضيح مي دهند.
فروش ديجيتال و بازاريابي جهان 20206. پيمايشهنگام طراحي وب سايت خود ، ناوبري كليدي است ، در اصل نقشه اي است كه مكانهاي اصلي كاربران را مي توان از آنها بازديد كرد.
هيچ چيز بدتر از سايتي با يك رابط ناوبري سازماندهي نشده يا گيج كننده نيست. هنگام بهبود ناوبري وب سايت خود ، مهم است كه بازديد كنندگان شما به راحتي بتوانند آنچه را كه مي خواستند پيدا كنند.
برخي از ويژگي هاي يك نوار لاغر شامل محتواي ساده ، سلسله مراتب ناوبري و طراحي پاسخگو است ، بنابراين اين تجربه به صورت چشمگيري در موبايل تغيير نمي كند.
اگر كاربران نتوانند آنچه را كه مي خواستند پيدا كنند ، هيچ دليلي براي ماندن در سايت شما ندارند. در عوض ، آنها مطمئناً گزاف گويي خواهند كرد و رقبايي را پيدا مي كنند كه تجربه كاربري بهتري را ارائه مي دهد.
7. اجازه دهيد بازديد كنندگان شما در صفحه اصلي شما حركت كنندبالاي تاش قديمي است . از طراحي صفحه اصلي كمي طولاني احتياط كنيد. شامل 3-5 بخش كه به هدايت كاربران جديد و عود كننده در مناطق مناسب سايت شما كمك مي كند ، مي تواند به ايجاد يك تجربه يكپارچه كمك كند.
اما اين بخش ها بايد چه باشند؟
اين ليست مي تواند براي هميشه ادامه يابد ، اما ليست سريع برخي از عناصر مهم تر شامل موارد زير است:
گزاره ارزشمعرفي ويدئوخدمات اجماليمشخصات محصولدربارهي ماتوصيفاتمطالعات موردي / داستانهاي موفقيتمنابعاگر مي خواهيد ليست گسترده تري داشته باشيد ، اين اينفوگرافيك جذاب يا يكي از مقالات وبلاگ Ramona Sukhraj را كشف كنيد كه ساير عناصر مهم صفحه اصلي را كه در اينجا ذكر نشده است ، نشان مي دهد.
8. از فضاي سفيد نترسيدWhitespace يك عنصر اصلي طراحي است كه به شما در تجزيه صفحه و افزايش خوانايي كمك مي كند.
فضاي سفيد كه به آن فضاي منفي نيز گفته مي شود ، به نواحي اطراف عناصر موجود در صفحه خالي و فاقد محتوا يا موارد تصويري اطلاق مي شود.
اگرچه ممكن است فضاي اضافي اضافي به نظر برسد ، اما در واقع مسئول خوانايي و اولويت بندي محتوا است. همچنين نقش مهمي در فرآيند طراحي و تعيين موقعيت عناصر طراحي وب سايت دارد.
اگر از برخي از صفحات فاقد فضاي سفيد اطلاع داريد ، صفحه و عناصر نوار يا محتواي لازم را براي اين صفحه مرور نكنيد. سپس ، اطمينان حاصل كنيد كه اين محتوا به درستي گروه بندي شده است تا كاربران قادر به تشخيص مكان متعلق به صفحه باشند. اگر به اين مثال خوب وب سايت نياز داريد ، اين ستاره ها را بررسي كنيد تا به شما در پيشرفت هاي خود كمك كنند .
9. بهينه سازي موبايلدر مورد بهينه سازي سايت خود براي موبايل فراموش نكنيد . اگر قبلاً نمي دانيد ، 80٪ از كاربران اينترنت داراي تلفن هوشمند هستند و "گوگل مي گويد 61٪ از كاربران بعيد به بازگشت به سايتي هستند كه دسترسي به آنها مشكل داشته باشد و 40٪ به جاي آن از سايت رقيب بازديد مي كنند."
اگر من تو بودم كمي نگران مي شوم.
لازم است سايت خود را متناسب با نيازها و خواسته هاي بازديد كنندگان خود تنظيم كنيد. ممكن است بخواهيد از خود بپرسيد ، چرا كسي به سايت من از طريق تلفن همراه دسترسي پيدا مي كند؟ آنها به دنبال چه چيزهايي مي گردند؟ آيا تجربه من در حال حاضر به آنها اجازه مي دهد آن كارها را به راحتي انجام دهند؟
اگر وب سايت هاي شما از بهينه سازي موبايل خود عقب مانده اند ، برخي از اين وب سايت هاي جذاب موبايل را بررسي كنيد تا بدانيد كه چگونه آنها تجربه هاي يكپارچه تلفن همراه را براي كاربران خود ايجاد كرده اند.
10. پيدا شويداگر مي خواهيد يك حضور آنلاين قابل توجه ايجاد كنيد ، بايد يك وب سايت ايجاد كنيد كه بتواند پيدا شود.
اين كار با تهيه يك استراتژي سئو شروع مي شود كه شرايط جستجوي شما و مخاطبان خريدار را در نظر مي گيرد. اين اصطلاحات استراتژي بايد شامل ايجاد محتوا متناسب با نياز بازديد كنندگان شما باشد. فيلم ها ، مقالات وبلاگ و كتاب هاي الكترونيكي چند نمونه از مطالبي هستند كه مي توانند اين كار را انجام دهند.
اطمينان حاصل كنيد كه با امكان محتواي بي پايان كه مي توانيد براي آنها رتبه بندي كنيد ، خيلي محاصره نشده ايد. ابتدا كلمات كليدي مناسب را كه مخاطب شما در جستجوي آن است ، مشخص كنيد ، بنابراين شما بازديد كننده هاي زيادي را كه هرگز به محصول شما تبديل نمي شوند ، جذب نمي كنيد ، چه رسد به پيشنهادات شما.
11. هرگز آزمايش را متوقف نكنيدارزيابي مسيرهاي تبديل ، اينكه كاربران تا چه حد پيمايش مي كنند ، و در كجا مي توانند كليك كنند و غيره ، ويژگيهاي مهمي هستند كه مي توانند نشان دهند كه آيا صفحات شما روشي را كه شما در نظر داشتند انجام مي دهند.
اگر كسي هستيد كه تعداد صفحات آن را طي مي كنيد ، احتمال دارد اين مسئله را در بسياري از صفحات ، به خصوص صفحات فرود قديمي مشاهده كنيد. صفحاتي مانند اين ممكن است در واقع عملكرد بسيار خوبي داشته باشند ، اما حاوي اطلاعات قديمي هستند كه مي دانيد مي توانند به روز شوند. برخي ديگر ممكن است فقط به برخي از به روزرساني هاي تغيير اندازه يا تغيير طراحي نياز داشته باشند. تغييرات ساده مانند رنگ دكمه ، هدر ، يا اضافه كردن چند جمله در نسخه شما مي تواند تفاوت هاي باورنكردني در عملكرد صفحه ايجاد كند.
اما به جاي اينكه آنها را تغيير دهيد و راه خود را تنظيم كنيد ، به خصوص اگر نمي دانيد چه چيزي را تغيير دهيد ، مي توانيد از ابزارهايي براي ايجاد تست هاي A / B براي آنها ، آزمايش هاي چند متغيره يا حتي نقشه هاي گرمائي استفاده كنيد تا ببينيد چه چيزي كاربران در حال انجام هستند هر آزمايشي مي تواند انواع مختلفي از داده ها را نشان دهد كه نشان مي دهد چرا كاربران از طرق خاصي با صفحات در تعامل هستند.
12. پيوندهاي ناشناخته 404 يا Broken را شناسايي كنيدبسته به اندازه وب سايت شما يا مدت زمان طولاني بودن آن ، ممكن است در اينجا و آنجا چند صفحه يا پيوند داشته باشيد كه كار نمي كنند. مهمتر از همه اينها ، بازديد كنندگان شما حتي به شما اطلاع نمي دهند.
براي ارزيابي اينكه سايت شما داراي صفحات شكسته است ، وقت بگذاريد. ممكن است شما از صفحات فرود كه قبلاً با كارايي بالا منتشر شده اند ، منتشر نشده يا صفحات وب سايت كه به طور نامناسب پيوند دارند ، متعجب شويد.
براي شروع كار مي توانيد براي استفاده از اينجا و اينجا چند ابزار پيدا كنيد .
13. ايجاد پيشنهادهاي جديد يا منحصر به فردتبديل بازديد كنندگان روشي اساسي است كه مي توانيد ارزيابي كنيد چه تعداد كاربر در حال حركت به پايين قيف بازاريابي شما هستند. بسياري از ما مي دانيم كه روشي كه شما به طور معمول بازديد كنندگان را تبديل مي كنيد با ارائه پيشنهادات ، نسخه هاي نمايشي يا مواردي است كه به نظر شما جذاب خواهد رسيد.
اما با وجود منابع زيادي كه در اينترنت وجود دارد ، اكنون مشكل تر از هميشه دشوار است كه بتوانيد سر و صداهاي خود را بشكنيد و افرادي را كه به سمت شما تبديل مي شوند تبديل كنيد.
اين بدان معني است كه از هر زمان ديگر مهم است كه نه تنها به آنچه كه پيشنهادات و منابعي را در منطقه خدمات شما ارائه مي دهيد ، بلكه به آنچه كه نيست نيز توجه كنيد.
شايد شما يك شركت رسانه هاي اجتماعي باشيد كه متوجه مي شويد بسياري از رقباي ديگر در مورد ساختن يك تقويم رسانه هاي اجتماعي كتابهاي الكترونيكي تهيه مي كنند. آيا به جاي ايجاد يك پيشنهاد مشابه ، آيا مي توانيد آن را يك قدم جلوتر برداريد و ابزاري را ايجاد كنيد كه به افراد اجازه دهد اطلاعاتي را وارد كنند كه به توليد برنامه اي كمك مي كند تا با تقويم Google خود همگام شود كمك كند؟
اگر به نظر مي رسد اين كار بسيار پيچيده است ، مي توانيد الگوي هايي را كه در حال حاضر به طور گسترده در دسترس نيستند شناسايي كنيد و به سرعت آن را ايجاد كنيد و آن را تبليغ كنيد.
تصميم شما هرچه باشد مهم است كه اطمينان حاصل كنيد كه چه كاري انجام مي دهيد قدمي بالاتر از رقبا است . كپي كردن پيشنهادات محتوا كه در حال حاضر در آنجا وجود دارد ، فقط شما را در دريا گم مي كند.
14. مطالب خود را براي درخواست براي پرسنل خود به روز كنيدوقتي مشغول نوشتن نسخه اي هستيد كه مي خواهيد بازديد كنندگان وب سايت خود را تحت تأثير قرار دهيد ، بسياري از ما تمايل داريم كه در دام خطرناكي قرار گيريم.
محتوا "ما" و "ما" متمركز است.
"ما درآمد خود را افزايش خواهيم داد .." ، "مزاياي ما شامل ..." فقط نمونه اي از عناوين هستند كه بسياري از صفحات وب را استفاده مي كنند. اگرچه ممكن است شما نمايش راه كسب و كار شما ممكن است به دليل بزرگ كمك شما و محصولات خود را ، آن را نمي خواهيد براي دريافت نقطه در سراسر.
"ما" و "هاي ما" را از بين ببريد و آنها را با "شما" و "your" جايگزين كنيد. مشتريان بالقوه شما از شما مي خواهند كه آنها را با چشم و چشم ملاقات كنيد ، نقاط درد آنها را بفهميد و به طور مستقيم توضيح دهيد كه چگونه مي توان آنها را حل كرد.
بنابراين به جاي هدر مانند "مطالعات موردي ما" ، چيزي مانند "داستان موفقيت آميز شما" را امتحان كنيد. يا به جاي يك صفحه شغلي كه متمركز بر چقدر شركت عالي است ، برخي از مطالب را فيلتر كنيد كه توضيح مي دهد اهميت آينده متقاضيان مهم است و توانايي آنها براي تعريف آينده خود در كار شما است.
اين كليد دستوري ممكن است ناچيز به نظر برسد ، اما به طور ناخودآگاه بر نحوه مشاهده مشتريان از مشاغل شما تأثير مي گذارد
برچسب: ،